VÄLKOMMEN TILL

klubben

Det självklara klubbvalet för hundägare och hundintresserade i Hölö Mörkö med omnejd. Här är alla välkomna oavsett ras, intresseinriktning eller erfarenhet.

Följ oss på Facebook

Gå med i vår grupp Hölö Mörkö Brukshundklubb på Facebook! En grupp på för alla som är intresserade att ta del av vad som händer i klubben.

Vill du komma i kontakt med Klubben?

Använd vårt kontaktformuläret eller kontakta enskild instruktör eller sektor.

För allas trivsel på klubbområdet

• Rasta din hund innan du går in på planerna.
• Din hund får enbart vara lös i samband med träning.
• Tänk på att vi är flera som tränar samtidigt ibland – visa hänsyn till varandra.
• Plocka alltid undan ditt träningsmaterial efter dig.
• Hjälp till att hålla rent på området. Plocka upp efter din hund. Släng skräp i soptunnan.

Klubbtryck

Nu finns det möjlighet för klubbens medlemmar att beställa klädtryck från Den Lilla Röda Stugan som har tillgång till vår logga. Beställ själv eller samordna i sektorn eller med träningskompisarna!

Sponsorer

Vi är väldigt glada för våra sponsorer och tackar för stödet till Hölö Mörkö Brukshundklubb! När du handlar på nätet så handla gärna genom sponsorhuset.se och stöd klubben.

Bankgironummer: 5309-5253